niedziela, 29 sierpnia 2010

Ufff udało się....


W miniony weekend w Drzonkowie odbył się ostatni już wyścig z serii Grand Prix MTB Województwa Lubuskiego oraz Grand Prix Amatorów Zielna Góra. Moim celem było obronienie I miejsca w kat. M2 oraz II miejsca w open w klasyfikacji generalnej. Cel wypełniłem więc chyba mogę być zadowolony :). Ostatni wyścig odbył się na praktycznie płaskiej rundzie z 2 podjazdami, które raczej nie miały zbyt wielkiego wpływu na rywalizację. Od samego początku wyścigu jechałem w czołówce pilnując czy ktoś kto zagrażał mi w klasyfikacji generalnej nie znalazł się przede mną. Miej więcej w połowie rundy zrobiła się małą luka między zawodnikiem dzielącym mnie i pierwszą piątkę, a że miało to miejsce na singlu nie miałem zbyt dobrej możliwości, aby szybko skontrować. Gdy zobaczyłem, że na kole mam paru groźnych konkurentów postanowiłem nie gonić, a skupić się na obronie:) I tak do praktycznie końca 3 z 4 rund nie udzielałem się w dyktowaniu tempa. Na czwartej rundzie odjechał Kiełbik. Plan był taki, że on odjedzie ja ich urwę i dojadę do niego. Niestety za każdym moim przyspieszeniem konkurencja dalej utrzymywała koło :) Nie chcąc ich dociągnąć odpuściłem. Na metę wjechałem 6 w kat. i 11 open, utrzymując swoją pozycje w klasyfikacji generalnej :). Teraz nastał okres powolnego kończenia sezonu, szukania pracy na zimę i powolnego myślenia nad budowaniem nowego roweru na sezon 2011 o ile taki dla mnie się zacznie.
Pozdrawiam

1 komentarz: