wtorek, 6 lipca 2010

Weekend 3-4 lipca

W miniony weekend 3-4 lipiec udałem się do Nałęczowa, aby wspierać moich byłych kolegów klubowych na zawodach organizowanych przez Czesława Langa o nazwie Vacansoleil Grand Prix MTB. Dzień przed popularnym Langiem odbył się maraton Skandia Maraton, w którym wystartowałem na dystansie MINI :) Po zajęciu miejsca na starcie stałem w ok. 11-12 rzędzie co znacznie utrudniało mi zadanie zajęcia dobrego miejsca. Po starcie przebiłem się znacznie do przodu, ale pierwsza duża grupka już była w znacznej odległości. Wraz z kilkoma zawodnikami próbowaliśmy ją dogonić, ale po ok. 10 km gonitwy bez efektu odpuściłem. Jadąc spokojnie w grupce na ostatniej pozycji zmierzałem do mety. Trasa tego maratonu była płaska większości przebiegała polami i asfaltami gdzie największym utrudnieniem był unoszący się kurz, który skutecznie ograniczał widoczność czasami nawet do 1m :]. Przejażdżkę ukończyłem na odległej pozycji 23 open i 13 w kategorii m2. Następnego dnia wspierałem na bufetach ekipę Boplight Amino Star Team Świdnica. Największe gratulacje dla Łukasza Pihulaka za zajęcie 3 miejsca w wyścigu młodzieżowców. Najbliższe 2 tyg zapowiadają się pod znakiem treningu, oraz wyjazdu na MP Górskie na szosie, oraz MP XC w roli mechanika :].
Szeker

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz